Çox zaman müştərilər Marketinqlə SMM-in fərqini tam anlaya bilmirlər. Və ya düşünürlər ki, SMM marketinq deməkdir. Gəlin birlikdə hər ikisini ayrı-ayrılıqda analiz edək. Əslində marketinq çox geniş sahədir və özündə müştərilərin ehtiyaclarını ödəməyə və bazarda məhsul və ya xidmətlərin satışına yönəlmiş bütün strategiyaları əhatə edir. Və bu strategiyalar həm ənənəvi həm də rəqəmsal kanallarla həyata keçirilir. Başqa sözlə, marketinq bazar araşdırması, hədəf kütlənin müəyyən edilməsi, məhsulun yaradılması və qiymətnin müəyyən edilməsi, satış strategiyalarının hazırlanması və müxtəlif kanallar vasitəsilə hədəf kütləyə çatdırılması kimi geniş fəaliyyət sahələrini əhatə edir.
Daha ətraflı“Müasir marketinq” dedikdə ağlınıza nə gəlir? Yəqin ki, ağıllı rəqəmsal reklam kampaniyası, innovativ vebsayt və ya çox yaradıcı və unikal bir sosial şəbəkə postu haqqında düşünürük. Bu nümunələr müasir marketinqin bəzi əlamətlərini özündə əks etdirsə də, əslində müasir marketinq bundan daha böyükdür. Müasir marketinq müştəri üçün ən yaxşı təcrübəni təmin etmək və bununla da böyüməyə təkan vermək üçün biznesin bütün imkanlarından istifadə etmək bacarığıdır.
Daha ətraflı Brendinizi zirvələrə daşımaq və biznesinizi uğura aparmaq istəyirsiniz?
O zaman bizimlə əlaqə saxla!