Qiymətləndirmənin Marketinqə Təsiri

Qiymətləndirmənin Marketinqə Təsiri

Dinamik marketinq dünyasında, qiymət - istehlakçı qərarları və brend qavrayışı üzərində çox dərin təsirə malikdir. Qiymət, sadəcə bir rəqəmdən başqa, istehlakçıların dəyəri necə qavramasına, alış qərarları qəbul etməsinə və brend haqqında fikir formalaşmasına təsir edən psixoloji oyundur.

Nəyə görə qiymətləndirmə önəmlidir?

Qiymət modeliniz marketinq strategiyanızda mühüm amildir, çünki o, yalnız gəlirinizə deyil, həm də tələb və təklifə birbaşa təsir göstərir. Məhsulu daha aşağı qiymətə satmaq daha çox alıcı cəlb edəcək və nəticədə, yaranmış tələbi ödəmək üçün təklifi artırmaq lazım olacaq. Məhsullarınız üçün seçdiyiniz qiymətin özü də alıcılarınıza mesaj göndərir. Daha yüksək qiymət məhsulun yüksək keyfiyyətinin göstəricisi ola bilər, aşağı qiymət isə büdcəyə uyğun seçim təklif edir. Qiymət strategiyanız sizin marketinq qarışığına da təsir edəcək. Yəni məhsulunuzu necə qiymətləndirdiyiniz, onun necə bazara çıxarılacağına təsir göstərir.

Qiymət marketinq qarışığına necə təsir edir?

Qiymət-marketinq qarışığı əlaqəsi ilk göründüyündən bir az daha mürəkkəbdir. Qiymətləndirmə gəlirinizə təsir edir və bu da öz növbəsində marketinq üçün nə qədər pul xərcləyə biləcəyinizə təsir edir. Gəliriniz nə qədər çox olarsa, reklam və tanıtım üçün bir o qədər çox pul əldə olunar. Əlbəttə ki, qiymətiniz nə qədər aşağı olarsa, bir o qədər çox satış əldə edə bilərsiniz. Ancaq bu, daha az mənfəətlə nəticələnərsə, bu, avtomatik olaraq marketinq büdcənizi də azaldacaq. Bu, uzunmüddətli perspektivdə gəlirlərin azalması demək ola bilər. Burada məhsulun qəbul edilən dəyəri də önəmlidir. Bəzi məhsullara tələb digərlərinə nisbətən qiymət dəyişikliklərinə daha həssasdır. Bu halda biz məhsullarımızın qiymətləndirilməsində müxtəlif qiymətləndirmə strategiyalarından istifadə etməliyik. Gəlin bu qiymətləndirmə strategiyalarıyla daha yaxından tanış olaq.

Ümumi qiymət strategiyaları.

Əgər siz bazar payınızı artırmaq istəyirsinizsə – və kim istəmir ki? – düzgün qiyməti təyin etmək çox vacibdir. Müştərilərə qiymətləri necə təqdim edəcəyinizi düşünərkən, onu əsaslandıra bilməyiniz də çox vacibdir. Bir məhsulun qiymətləndirməsində istifadə olunan ən çox yayılmış yanaşmalar bunlardır:

Dəyər-əsaslı qiymətləndirmə (Value-Based pricing)

Müştərilər tərəfindən qəbul edilən dəyərə uyğun olaraq məhsulun qiymətinin təyin edilməsi intuitiv olaraq yaxşı fikir kimi səslənir. Bəs praktikada bu necə işləyir? Əslində, hər şey məhsulun fərqləndirilməsi ilə bağlıdır. Məhsulunuzu bazardakı ən yaxın rəqibindən nə ilə fərqləndirir? Məhsulunuz hədəf müştərilərinizə daha nə təklif edir və onlar bunun üçün nə qədər ödəməyə hazır olacaqlar? Təklifinizdə əlavənin nə olduğunu müəyyən etdikdən sonra onun dəyərini ölçmək üçün bazar araşdırmanızı uyğunlaşdıra bilərsiniz. Bir şeyi nəzərə alın ki, bu yanaşma yalnız bazarda müqayisə üçün istifadə edə biləcəyiniz mövcud rəqib məhsul olduqda uyğundur. Rəqibləriniz öz məhsullarını absurd dərəcədə aşağı qiymət nöqtəsində qiymətləndirirlərsə, bu işləmir.

Xərc-üstəgəl qiymətləndirmə (Cost-Plus pricing)

Qiymətləndirməyə bu yanaşma aşağıdan yuxarı işləyir. İdeya ondan ibarətdir ki, siz həm sabit, həm də dəyişən xərclər daxil olmaqla, məhsulun ümumi istehsal xərclərini hesablayırsınız. Sonra ona bir mənfəət əlavə edirsiniz, deyək ki, 20%. Bu o deməkdir ki, ümumi xərcləriniz 100 manatdırsa, məhsulu 120 manata satarsınız. Sadə səslənir, çünki belədir. Təbii ki, məhsulunuz bazara çıxdıqdan sonra qiyməti tənzimləməlisiniz. Əgər məhsulunuzu istehsal edə bildiyinizdən daha tez satırsınızsa, bu, qiyməti artırmaq üçün bir ipucudur. Heç kim almırsa, onu azaltmalı olacaqsınız.

Rəqabətli qiymətləndirmə (Competitive pricing)

Rəqabətli qiymətləndirmə rəqiblərinizin müqayisə oluna bilən məhsullar üçün nə tələb etdiyini yoxlamağı və qiymətlərinizi təyin etmək üçün bu biliklərdən istifadə etməyi əhatə edir. Bu yanaşmadan istifadə edərkən istehsal xərcləriniz və ya hədəf gəliriniz tamamilə nəzərdən çıxarılmamalıdır, lakin onlar əsas prioritet olmayacaq. Bu yanaşma məhsulunuzu rəqiblərinizdən fərqləndirmək üçün çox şey olmadığı vəziyyətlər üçün uyğundur. Bu halda, qiymətlər tanıtım strategiyanızın vacib elementinə çevrilir.

Qənaətli qiymətləndirmə (Economy pricing)

Bazarın daha büdcəli hissəsində qənaətli qiymətləndirmə dayanır. Bu, rəqabətli qiymətlərə bənzəyir, lakin əlavə olaraq yalnız qiymətə əhəmiyyət verən və başqa heç nə ilə maraqlanmayan potensial müştəriləri hədəfləyir. Bu çox miqdarda məhsulu çox ucuz satmaq strategiyasıdır. Qədim zamanlardan bəri ən yaxşı marketinq tendensiyalarından biri olmuşdur. Keyfiyyətlə rəqabət etmək istəyirsinizsə, bu, istifadə edəcəyiniz qiymət modeli deyil. Hədəf auditoriyası keyfiyyətlə kifayət qədər maraqlanmır ki, bunun üçün daha çox pul ödəməyə hazır olsun. Həqiqətən də, siz bu işi məhz keyfiyyəti qurban verməklə yerinə yetirirsiniz: daha ucuz materiallardan istifadə edərək, yüksək səviyyəli xüsusiyyətləri istisna etməklə və ümumiyyətlə istehsal xərclərinizi bacardığınız qədər aşağı salırsınız.

Nüfuz qiymətləndirməsi (Penetration pricing)

Yeni biznes sahibləri bazarda möhkəmlənmək üçün tez-tez nüfuz qiymətləndirməsindən istifadə edirlər. Bu qiymətləndirmənin mahiyyəti müştəriləri cəlb etmək üçün yeni məhsulun qiymətini süni şəkildə aşağı təyin etdilməsindən və daha sonra bazar payınız daha etibarlı olduqda qiymətlərin artırılmasından ibarətdir. Buradakı əsas məqsəd, əla məhsulunuz və müştəri xidmətlərinizlə hədəf müştərilərinizi heyran etmək fürsəti əldə etməkdir. Beləliklə, müştəriləriniz sonradan daha yüksək qiymət ödəməkdən çəkinməyəcəklər. Bunun klassik yolu cəlbedici təkliflərdir. Bir çox insan endirimli yeni məhsulu və ya xidməti sınamağa hazır olacaq. Əgər bəyənsələr, çox güman ki, daha çoxu üçün geri qayıdacaqlar.

Dinamik qiymətləndirmə (Dynamic pricing)

Dinamik qiymətləndirmə, qiymətin mövcud təklif və tələb səviyyəsinə uyğun olaraq müntəzəm olaraq dəyişməsidir. Bu qiymətləndirmə ilə bir az diqqətli olmalısınız. Pis tətbiq olunarsa, müştəri məmnuniyyətini azalda və insanları uzaqlaşdıra bilər. Daimi müştərilər gözlədiklərindən daha yüksək qiymət ödəməli olduqlarını qiymətləndirməyə bilərlər. Bu səbəbdən, bu, ya müştərilərinizin kimdən alacağı ilə bağlı çoxlu seçimləri olmadıqda və ya qiymət təklifi axtardıqda işləyir. Sonuncu halda, standart qiymət gözləntiləri yoxdur, ona görə də dinamik qiymət strategiyanızı istiqamətləndirmək üçün tələb və təklifdən istifadə edə bilərsiniz.

Qiymət süzülməsi (Price skimming)

Nəhayət, qiymət süzülməsi. Bu da nüfuz qiymətinə əks şəkildə işləyir. Bu modeldə siz yüksək qiymətlə başlayırsınız və onu tədricən aşağı salırsınız. Bu, qəribə yanaşma kimi görünə bilər, lakin bəzi məhsullar üçün bu, çox təsirli bir strategiyadır. Bəlkə də ən bariz müasir nümunə istehlakçı elektronikasıdır. Ən son oyun konsolları buraxıldıqda, onları istehsal edən şirkətlər yüksək qiymət nöqtəsi təyin edirlər, çünki onlar bilirlər ki, məhsulu tez almaq üçün bu pulu məmnuniyyətlə ödəyəcək bir qrup var. Zaman keçdikcə şirkətlər yeni alıcıları şirnikləndirmək üçün qiyməti aşağı salırlar. Yeniləri buraxıldıqda köhnə konsolların qiymətlərində adətən nəzərəçarpacaq enişlər olur. Beləliklə, konsol istehsalçıları hər buraxılan konsoldan maksimum qazanc əldə edirlər.

shape
shape
shape
shape

Gəlin, uğurlara shape birgə imza ataq!

Brendinizi zirvələrə daşımaq və biznesinizi uğura aparmaq istəyirsiniz?
O zaman bizimlə əlaqə saxla!

Ödənişsiz konsultasiya üçün müraciət et!